Φυσικά εξαρτάται από το είδος γυμναστικής που κάνεις! Παρακάτω συγκεντρώσαμε κάποια βασικά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να οργανωθείς:

Αλλαξιές: Απόφυγε τα ιδρωμένα ρούχα! Όταν ετοιμάζεις την τσάντα σου πρόσθεσε μια επιπλέον αλλαξιά ρούχα που θα φορέσεις για να επιστρέψεις στο σπίτι σου. Μη ξεχάσεις να προσθέσεις ένα επιπλέον ζευγάρι κάλτσες για να αλλάζεις ενώ γυμνάζεσαι και να μη μένουν τα πόδια σου ιδρωμένα. Επίσης, εάν έχεις χώρο, είναι καλό να έχεις ένα επιπλέον ζευγάρι παπούτσια. Ειδικά αν κάνεις ντους στο γυμναστήριο, πρόσθεσε ένα ζευγάρι σαγιονάρες ή παντόφλες ντους για να αποφύγεις τυχόν μύκητες. Κράτα μερικές πλαστικές σακούλες που κλείνουν καλά για να τοποθετείς τα ιδρωμένα ρούχα, παπούτσια και πετσέτες μετά τη γυμναστική σου.

Εξοπλισμός Γυμναστικής: Το πρώτο και βασικότερο, η πετσέτα σου. Πολύ βολική λύση αποτελούν οι πετσέτες που στεγνώνουν εύκολα και μπορείς να τις βρεις σε καταστήματα αθλητικών ειδών. Πιθανόν να σου χρειάζονται ακόμη γάντια, στρώμα yoga, λάστιχα κα. Αν αφήνεις τα πράγματά σου στα ερμάρια, μη ξεχάσεις να φέρεις μια μικρή κλειδαριά για να το κλειδώσεις.

Σημειωματάριο Προπόνησης: Παρακολούθησε τη πρόοδό σου! Κράτα σε επιγραμματικές σημειώσεις όλα όσα κάνεις ανά προπόνηση για να μπορείς να παρακολουθείς την εξέλιξή σου! Σημείωσε τα σετ, τις επαναλήψεις, τα βάρη και τους χρόνους ξεκούρασης – είναι πολύ σημαντικό. Το αποτέλεσμα θα σου φανεί απολαυστικό!

Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής: Εκτός από τα βασικά είδη (αποσμητικό, κολόνια κτλ.) υπάρχουν μερικά ακόμη πράγματα που είναι χρυσός για όσους αθλούνται! Βασικό είναι το αντιβακτηριδιακό gel χεριών για την καλύτερη υγιεινή σου. Εάν συνηθίζεις να κάνεις ντους στο γυμναστήριο, η τσάντα σου καλό είναι να περιέχει μικρά μπουκάλια για το σαμπουάν, το μαλακτικό μαλλιών και το σαπούνι σώματος. Εάν συνηθίζεις να χτενίζεις τα μαλλιά σου μετά το ντους, κράτα και μια χτένα ή βούρτσα στην τσάντα σου. Τέλος, καλό είναι να έχεις πάντα μαζί σου και μερικούς επιδέσμους για γρατζουνιές και κάποια βασικά υλικά για τις πρώτες βοήθειες.

Φαγητό & Ποτό: Ενυδάτωση και πάλι ενυδάτωση! Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική όταν γυμνάζεσαι. Μη ξεχάσεις να βάλεις στη τσάντα σου ένα πλαστικό, επαναχρησιμοποιήσιμο μπουκάλι νερού (κατά προτίμηση πτυσσόμενο για εξοικονόμηση χώρου) για να έχεις πάντα μαζί σου νερό. Προτίμησε ακόμη να έχεις μαζί σου ποτά με ηλεκτρολύτες που θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις την ενέργειά σου σε υψηλά επίπεδα. Τέλος τα υγιεινά σνακ τροφοδοτούν το σώμα σου με τις αναγκαίες πρωτεΐνες και υδατάνθρακες μετά την προπόνησή σου. Φυσικά δε χρειάζεται να κουβαλάς κάτι τέτοιο από το σπίτι γιατί θα τα βρεις στους αυτόματους πωλητές του Palestra!

Μετρητής Καρδιακών Παλμών & Χρονόμετρο: Κάνεις διαλειμματική γυμναστική (π.χ. Cross Fit, Cross Training, Interval Training, κλπ.); Τότε σίγουρα χρειάζεσαι ένα χρονόμετρο για να βεβαιωθείς για τους χρόνους προπόνησής σου. Αν κάνεις cardio και βάρη καλό είναι να παρακολουθείς τους καρδιακούς σου παλμούς ώστε να μπορέσεις να κρατήσεις την κατάλληλη ζώνη για απώλεια λίπους και για ανάπτυξη μυϊκής μάζας.

Μουσική: Αν ακούς μουσική όταν κάνεις γυμναστική, τότε μη ξεχάσεις να οργανωθείς! Βεβαιώσου ότι όλες οι συσκευές σου έχουν μπαταρία και τα ακουστικά σου είναι στη θέση τους.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *