Γυμνάζεσαι και θέλεις τα αποτελέσματα της άσκησης να φανούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα! Είναι λογικό!

Αυτό που πρέπει να λάβεις υπόψη σου, μαζί με τη γυμναστική, είναι φυσικά η σωστή διατροφή. Ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των δύο θα σε βοηθήσει να φτάσεις τους στόχους σου. Στο άρθρο αυτό θα μιλήσουμε για τη σωστές επιλογές γεύματος πριν και μετά το γυμναστήριο.

Τι τρώμε;
Το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση καλό είναι να περιέχει στοιχεία από όλες τις διατροφικές ομάδες.

Πότε;
Ο κατάλληλος χρόνος είναι 2 με 3 ώρες πριν την προπόνηση. Αυτό είναι πολλές φορές δύσκολο να τηρηθεί. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να έρθεις στη προπόνηση με άδειο στομάχι! Μπορείς να επιλέξεις κάτι απλό ακόμη και 45’ πριν τη προπόνηση. Να θυμάσαι ένα κανόνα: Όσο πιο κοντά είσαι στην προπόνηση, τόσο πιο απλό πρέπει να είναι το γεύμα.

Μερικές ιδέες για γεύματα:

2-3 ώρες πριν
*Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης με γαλοπούλα και μια μικρή σαλάτα
*Αβγά μάτια με ψωμί ολικής με αβοκάντο, και ένα φρούτο
*Στήθος κοτόπουλο με άγριο ρύζι
*Ψητά λαχανικά με σος γιαουρτιού και ρίγανη

2 ώρες πριν
*Smoothie πρωτεΐνης, με γάλα, σκόνη πρωτεΐνης και φρούτα της επιλογής σου (ιδανικά να επιλέξεις μπανάνα)
*Δημητριακά ολικής με γιούρτι ή γάλα
*Μπανάνα με βρώμη και ξηρούς καρπούς.
* 1-2 φρυγανιές με μέλι ή ταχίνι

1 ώρα πριν (ή και λιγότερο)
*Γιαούρτι με ένα φρούτο
*Κράκερ ολικής με φέτα τυριού άπαχο.
*Μια μπάρα πρωτεΐνης (επίλεξε να τις φτιάχνεις μόνος σου όταν βρεις χρόνο)
*Μια μπανάνα ή ένα μήλο

Μη ξεχάσεις!

Η ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική όταν αθλείσαι! Φρόντισε να έχεις πιει αρκετό νερό πριν αλλά και κατά τη διάρκεια της άθλησης σε μικρές δόσεις!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *